v + aku bukan milik kamu + v

v + aku bukan milik kamu + v
P.a.s.t.i.I.t.u.B.u.k.a.n.A.k.u

Thursday, April 1, 2010

LET IT BE

C.I.N.T.A 1

2002-2005




<0ver-acting like diva 'pink lady'..Nonsense>



Memorable~sayangnya..Kau bukan untuk ku..Alangkah bahagia if aku yang kau pilih untuk menjadi suri hidup mu..Biarlah..
Sesungguhnya tuhan lebih mengetahui apa yang terbaik untuk ku dan apa yang terbaik untuk mu..
Sem0ga berbahagia kau disana bersama tunang tersayang..
('',)..
...
=
=

C.I.N.T.A 2

2006-2008



<3permintaan-aku yang x wajar..Tak dapat memenuhi permintaan mu..Memang ak y khilaf..Menilai cintamu..Maafkan ak>


Aku doakan kau juga berbahagia dengan Humairah mu yang juga layak menjadi Ainul Mardhiah mu..

:

Doa kan aku juga-bertemu si pemilik tulang rusuk yang dipinjamkan ini..Sm0ga ADAM ku akan muncul jua.. untuk memberikan kebahagiaan,kegembiraan dan kasih sayangnya..
Mudah mudahan ya ALLAH...
AMIN...

No comments:

Post a Comment